Дистанційне навчання 07.04 - 16.04

Субота 17 квітня
Фізична культура
Анастасія Валеріївна запрошує
на ZOOM зустріч о 10.00
Ідентифікатор конференції: 472 310 3625
Код доступу: 22222

Українська мова
Тема. Навчаюся розрізняти текст-опис. Написання відповідей на запитання, корис­туючись текстом.
1. - Пригадай теоретичний матеріал.

2. - Запиши в зошиті
17 квітня
Домашня робота
3. - Виконай словникову роботу (запиши 6 слів).
4. - Виконай впр. 8 на с. 131.
- Прочитай текст. Доведи, що це текст-опис.
- Дай письмові відповіді на запитання, користуючись текстом.
1. На що схожий джмелик?
2. Якого він кольору?
3. Що у нього на голівці та на спинці?
4. На що схожі крильця джмелика?
5. Як джмелик гуде?

Англійська мова
Завдання та рекомендації від Тетяни Дмитрівни

Математика
Тема. Вивчаємо правила порядку виконання дій у виразах.
1. Запиши в зошиті
17 квітня
Домашня робота
2. Переглянь відео, виконуй запропоновані завдання. Записуй в зошиті (за потреби став відео на паузу).
3. Завдання 5 на с. 116 виконай усно.

Дизайн і технології

Тема. Ми - перукарі-модельєри. Творча робота з проявом фантазії.
1. - Уяви себе перукарем. Ти можеш зробити сучасну стрижку або охайно заплести кіски.
2. Переглянь презентацію.
3. Створи неповторну зачіску (аплікація) за зразком або придумай свою.
4. Сфотографуй роботу та вишли фото на Viber.
Дякую за чудову роботу!


П'ятниця 16 квітня

Фізична культура
Анастасія Валеріївна запрошує
на ZOOM зустріч о 10.00
Ідентифікатор конференції: 472 310 3625
Код доступу: 22222

Українська мова
Чекаю 16.04.2021 на ZOOM зустрічі о 10.45
Ідентифікатор конференції: 417 507 5171
Код доступу: 56123
Українська мова
Тема. Типи текстів. Навчаюся розрізняти текст-опис. Скла­дання питань до тексту.
- Запиши в зошиті
16 квітня
Домашня робота
- Виконай словникову роботу (запиши 6 слів).
- Переглянь відео. Виконуй всі завдання (за потреби став відео на паузу).
- Тренувальні вправи: с. 131, впр. 7.

Математика
Тема. Вивчаємо ділення на рівні частини. 
1. - Переглянь відеопояснення. Попрацюй з предметами: виконай ділення на рівні частини та ділення на вміщення.
2. Запиши в зошиті
16 квітня
Домашня робота
2. - Переглянь відео, виконай завдання 2 на с. 115 (підручника). За потреби став відео на паузу. (Записи роби за зразком у відео)
3. - Знайди значення виразів завдання 4 на с. 115: два стовпчики (за вибором) - запиши в зошиті та обчисли; два інші - усно.

Англійська мова
Завдання та рекомендації від Тетяни Дмитрівни

Дизайн і технології

Тема. Планер. Виготовлення моделі планера за зразком.
1. - Ми будемо з вами сьогодні авіаконструкторами і виготовимо свою неповторну модель планера.
2. Переглянь презентацію.

3. Виготов модель планера власноруч.
4. Сфотографуй планер та вишли фото на Viber.

Дякую за чудову роботу!
Гарного весняного дня!

Четвер 15 квітня

Інформатика
Юлія сергіївна запрошує на
 ZOOM зустріч о 10.00

Музичне мистецтво
Тетяна Євгенівна запрошує на
ZOOM зустріч о 10.45
Підключитися до конференції

Читання
Тема. Як досягнути успіху? Оксана Павлова «Якби я мав такі кросівки…».
1. Переглянь відео, виконуй завдання, запропоновані в ньому (за потреби став відео на паузу).
2. Прочитай текст с. 121-123, дай відповіді на запитання.
3. Перекажи текст.
4. Перевір себе. Пройди тест (перейди за посиланням).
Образотворче мистецтво

Тема. Орнамент. Створення орнаменту для оздоблення закладки для книжки.
1. Переглянь презентацію. Ознайомлення з поняттям "декоративно-ужиткове мистецтво".
2. Переглянь відео "Виготовлення закладки".
3. За зразком чи власним задумом створи  орнамент для оздоблення закладки для книжки.

Я досліджую світ
Тема. Які зміни в житті звірів навесні.
1. Переглянь відео "Турботи тварин навесні"

2. Опрацюй матеріал в підручнику с. 88-91: прочитай, перекажи, дай відповіді на запитання.
3. Виконай завдання в зошиті на ст. 50-51 .
Дякую за роботу!
Відпочивай! Гарного тобі дня!

Середа 14 квітня

Математика
Чекаю 14.04.2021 на ZOOM зустрічі о 10.00
Ідентифікатор конференції: 417 507 5171
Код доступу: 56123

Тема. Відкриваємо спосіб множення та ділення на 10.
1. Запиши в зошиті
14 квітня
Домашня робота
2. Послухай пояснення нової теми. Виконуй завдання, запропоновані у відео (за потреби постав відео на паузу).

3. Тренувальні вправи (в робочому зошиті) №138. (оціни свою роботу).

Я досліджую світ
Чекаю 14.04.2021 на ZOOM зустрічі об 11.00
Ідентифікатор конференції: 417 507 5171
Код доступу: 56123
Тема. Хто потребує особистого простору.
1. Послухай пояснення до теми. Виконай завдання, запропоновані у відео.
2. Попрацюй з підручником с. 84 - 87.
3. Виконай завдання в зошиті на с. 47 - 48.

Фізична культура
Завдання та рекомендації від Анастасії Валеріївни

Українська мова
Тема. Типи текстів. Навчаюся розрізняти текст-розповідь. Скла­дання усної розповіді.
1. Запиши в зошиті
14 квітня
Домашня робота
2. Послухай пояснення нової теми. Виконуй завдання, запропоновані у відео (за потреби постав відео на паузу).

3. Самостійна робота. Виконай вправу 4, с. 129.

Читання
Тема. Узагальнення за розділом "Мого дитинства сонячна країна"
- На сьогоднішньому уроці ми підсумуємо наші знання та вміння.
-  Цікавий світ дитинства. Це друзі, казки, ігри, день народження, школа. Отже, спробуємо дослідити, з якого твору ці рядки.
1. Вправа «З якого твору ці рядки?»
• «— Не журіться, діти, — сказала Василькова мама. — Завтра чи позавтра зведеться інша веселка, тоді й пробіжитеся під нею».
• «Зраділи царівни і мерщій побігли в місто. Найстарша царівна купила чудові перстні і натягла собі на пальці. Середульша царівна купила коштовні сукні, вишиті золотом. А найменша царівна не знала, що вибрати...».
• «Та раптом миска рушила з місця і поволі стала сунутись прямісінько на них. Від здивування Катруся аж завмерла. Чудеса... Тарасик примружив очі:
- Ну все. Зараз лазерним променем перетворить на якесь чудовисько або із собою забере...».
• «Я залюбки пригощуся, а от Оксанка — не знаю... Бабуся скоса поглянула на свою онучку. — У неї, здається, алергія — бачиш, як вушка почервоніли... Оксанчине обличчя запалало від сорому, вона крутнулася і вибігла з веранди.».
• «Прикро Олесі, що брат-другокласник насміхається з неї, та роботи вона не кидає. Пішла вона у двір, покликала Рекса. Погладила його, придивилась і знов до хати.».
• «Тепер я граю у шкільній баскетбольній команді. Немає значення, що я в інвалідному візку.
Я знаю, що можу багато з того, чого не вміють інші діти. Це робить мене щасливим!» 
• «Нізащо не погоджуйся!.. ти ж добре знаєш, як це небезпечно!». 
2. Потрібно скласти прислів'я та пояснити їхнє значення.





1. Яким ви уявляєте справжнього друга? справжню подругу?
2. Пригадайте прислів'я про друзів та дружбу.
3. Поясніть значення вислову «став як укопаний».
4. Назвіть оповідання про дружбу з теми «Мого дитинства сонячна країна».

3. Перевір себе. Пройди тест (перейди за посиланням).

- Треннувальні вправи. Виразне читання будь-якого твору із розділу «Мого дитинства сонячна країна».

Дякую за роботу!
Відпочивай! Гарного тобі дня!

Вівторок 13 квітня

ПРАВИЛА
ПОВОДЖЕННЯ
ПІД ЧАС
ДИСТАНЦІЙНОГО УРОКУ
Згадай та виконуй

Читання
Чекаю 13.04.2021 на ZOOM зустрічі о 10.00
Підключитися до конференції
Ідентифікатор конференції: 417 507 5171
Код доступу: 56123

Тема. Чи варто ризикувати? (продовження теми). За Оксаною Радушинською «День народження!» (продовження).
1. Відкрийте презентацію.

2. Виконайте артикуляційні вправи.
3.Прочитайте скоромовку 3 рази з прискоренням темпу.
4. Відгадайте загадку.
5. Перевірте відгадку.
6. Пригадайте, про що йшлося в першій частині оповідання.
7. Прочитайте 2 частину оповідання (декілька разів). с. 119 - 120
8. Дайте відповіді на запитання.
9. *** Завдання за вибором
— Дати характеристику Славкові.
— Дати характеристику Дмитрикові.
— Дати характеристику Маринці.


Англійська мова
Тетяна Дмитрівна запрошує на
 ZOOM зустріч о 10.45
Ідентифікатор конференції: 730 3740 7246 
Код доступу: kn5KXb

Математика
Тема. Вивчаємо ділення з нулем та одиницею.
1. Запиши в зошиті
13 квітня
Домашня робота
2. Послухай пояснення нової теми. Виконуй завдання, запропоновані у відео (за потреби постав відео на паузу).
У завданні №3 запиши вирази у 2 стовпчики по 6 прикладів.

3. Перевір себе: виконай завдання.
4. Тренувальні вправи (в робочому зошиті) №135, 137

Українська мова
Тема. Навчаюся від­новлювати деформований текст.
1. Запиши в зошиті
13 квітня
Домашня робота
Сл. р. - Запиши 5 слів, написання яких потрібно запам'ятати.
2. Вправа «Квест»
— Прочитай словосполучення, користуючись підказкою.

9

1

6

7

3

5

3

7

2

4

6

7

8

Підказка:

а

е

и

к

н

с

т

у

ч

1

2

3

4

5

6

7

8

9

— Що ви знаєте про частини тексту?
3. - Відгадай загадку.
Із зеленої сорочки,
Що зіткав весною гай,
Білі дивляться дзвіночки,
А як зовуть їх відгадай.
- Зроби звуко-буквений аналіз слова конвалія (запиши в зошит).
Запам'ятай!
4. Виконай завдання, запиши в зошит.
5. 
Виконання вправи 7, с. 127
— Прочитай текст. Визнач, у якій послідовності слід розташувати речення, щоб прочитати текст.
— Прочитай утворений текст. Добери до нього заголовок.
— Запиши перше речення тексту.
— Доведи, що воно 

Розвиток продуктивного мислення
Завдання та рекомендації від Ірини Василівни


Дякую за роботу!
Відпочивай! Гарного тобі дня!

Понеділок 12 квітня

Доброго весняного ранку всім
Починаємо тиждень активно

Математика
Чекаю 12.04.2021 на ZOOM зустрічі о 10.00
Ідентифікатор конференції: 417 507 5171
Код доступу: 56123
Тема. Досліджуємо взаємозв’язок множення та ділення.
1. - Послухай пояснення теми. Виконуй завдання в робочому зошиті (пам'ятай: за потреби, постав відео на паузу).
 
2. Тренувальні вправи. Запиши в зошиті
12 квітня
Домашня робота
- Розв'яжи задачу 5 (підручник, с. 112)

Українська мова
Чекаю 12.04.2021 на ZOOM зустрічі об 11.00
Ідентифікатор конференції: 417 507 5171
Код доступу: 56123
Тема. Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови.
1. Запиши в зошиті. Виконай завдання, запропоноване на картці.
12 квітня
Домашня робота
2. - Послухай пояснення теми. Виконуй завдання в зошиті (пам'ятай: за потреби, постав відео на паузу).

Англійська мова
Завдання та рекомендації від Тетяни Дмитрівни

Фізична культура
Завдання та рекомендації від Анастасії Валеріївни

Я досліджую світ
Тема. Де птахи в'ють гнізда. Як птахи доглядають пташенят. Користь птахів у природі.
1. - Переглянь відео. Виконуй завдання, запропоновані в ньому. Пам'ятай, що, за потреби, ти можеш зупинити відео, щоби дати відповіді на запитання.
· Якими вилуплюються пташенята?
· Чому вони потребують турботи?
· Хто годує пташенят?
· Як птахи захищають своє гніздо?
· Коли молоді птахи починають самостійне життя?
Висновок. Виведення пташенят та догляд за ними — весняні явища в житті птахів.
2. - Розглянь "павутинку" та розкажи про роль птахів у природі.

3. - Опрацюй текст підручника с. 81 - 83
4. - Виконай завдання 4, 5 в зошиті на с. 46.



П'ятниця 09 квітня

Фізична культура
Анастасія Валеріївна запрошує
на ZOOM зустріч о 10.00
Ідентифікатор конференції: 472 310 3625
Код доступу: 11111

Математика
Чекаю 09.04.2021 на ZOOM зустрічі об 11.00
Ідентифікатор конференції: 417 507 5171
Код доступу: 56123

Тема. Вивчаємо переставний закон множення; множення з нулем та одиницею.
- Повтори назви компонентів та результатів арифметичних дій. Виконай вправу.
- Запиши в зошиті
9 квітня
Домашня робота
- Послухай пояснення. Завдання 24 (підручник: с. 111) запиши в зошиті. (за потреби постав відео на паузу).
- Відпочинь, порухайся.
- Продовжуй працювати. Завдання 5 запиши в зошит.
- Тренувальні вправи: завдання 6 (48𑁦2, 36𑁦3 - спочатку заміни додаванням; 70:35 - заміни відніманням).

Англійська мова
Завдання та рекомендації від Тетяни Дмитрівни

Читання (робота з дитячою книжкою)
Тема. Лариса Денисенко «Як Шуша познайомився з Гагою».
1. - Сьогодні на уроці продовжуємо знайомство із сучасними українськими письменниками. У нас в гостях Лариса Денисенко.
- Послухайте, як письменниця розповідає про себе.

2.  - Хто такий друг, що таке дружба? Чи вмієте ви дружити? 
- Згадайте прислів'я про дружбу.
Словникова робота.
Вправно – добре, гарно, майстерно.
Чепурити – прикрашати, робити гарними.
Заволав – закричав.
Бити байдики – нічого не робити.
Кепкувати – насміхатися.
3. - Уважно прослухайте оповідання "Як Шуша познайомився з Гагою"
Чи сподобалося вам оповідання Лариси Денисенко?
Яких друзів подарувала нам письменниця?
На що схоже це оповідання?
Чому ви так думаєте?
А чи літали ви колись у сні? Поділіться своєю подорожжю.
Про що замислювався Шуша побачивши пір ʼїнку?
Що Шуша взяв у шухляді?
Чи вдалося йому злетіти?
4. Прочитайте оповідання с. 76 - 78 ("Хрестоматія сучасної української дитячої літератури")
Відпочиньте, попийте води, порухайтесь.
5. Послухайте продовження історії про Шушу та Гагу.
Чи можемо ми назвати наших героїв друзями?
А ви б хотіли бути їх друзями?
Хто такий справжній друг?
Як ви думаєте, чому розповіді Гаги були далекі від дійсності?
Чи можна її назвати брехухою?
Вона була фантазеркою і хотіла, щоб її другові завжди було весело і цікаво.
- Прочитайте оповідання с. 78-81.
6. Перевірте себе. Пройдіть тестування.
Перейдіть за посиланням.

Дизайн і технології
Тема. Об’ємна аплікація з картону та ґудзиків. Робота з голкою та нитками. 


- Виготов об'ємну аплікацію за зразком. Користуйся технологічною карткою (альбом: с. 73).

 - Поділися фотографією своєї роботи.

Четвер 08 квітня
Читання
Чекаю 08.04.2021 на ZOOM зустрічі о 10.00
Ідентифікатор конференції: 417 507 5171
Код доступу: 56123
Тема. Чи варто ризикувати? За Оксаною Радушинською «День народження!».
1. - Переглянь відео. Виконуй завдання, запропоновані в ньому. Пам'ятай, що, за потреби, ти можеш зупинити відео, щоби дати відповіді на запитання.
2. - Прочитай текст (підручник с.117-119). Дай відповіді на запитання.
3. Цікавинки. Традиції святкування Дня народження дитини в різних країнах.


Я досліджую світ
Тема.  Чому птахи в'ють гнізда?
1. - Послухай пояснення до теми.

2. - Прочитай матеріал в підручнику с. 78-80
3. - Виконай завдання в зошиті с. 45
4. - Перевір себе: пройди тест. (перейди за посиланням)
5.*** Творче завдання. Виготов ластівку з паперу за зразком чи власним задумом с. 79 (підручник). За бажанням

Інформатика
Завдання та рекомендації від Юлії Сергіївни

Музика
Завдання та рекомендації від Тетяни Євгенівни
Блог

Образотворче мистецтво
Тема. Наша рідна Україна, мов веснянка солов’їна. Петриківський розпис. 
- Переглянь презентацію. Познайомся з відомим в усьому світі петриківським розписом.
 

Запрошую вас на майстер - клас по створенню композиції у техніці петриківського розпису. 

- За зразком зроби візерунок зі стебелець, листочків та ягід. Пам'ятай про правила безпечної роботи на уроці.

Гарного дня

Середа 07 квітня

Починаємо день активно

Я досліджую світ
Чекаю 07.04.2021 на ZOOM зустрічі о 10.00

Ідентифікатор конференції: 417 507 5171
Код доступу: 56123
- Міні - проєкт "Перелітні птахи". Послухаємо розповіді, які ви підготували.
- Виконати завдання в зошиті с. 41 - 42.

Українська мова
Тема. Будова тексту. Навчаюся визначати частини тексту.
1. - Переглянь відео.
2. Вивчи правило. (підручник с. 124)
3. Виконай завдання усно. Дай відповіді на запитання після тексту. Знайди у тексті зачин, основну частину і кінцівку.
с. 124. впр. 1
4. Виконай завдання усно


5. Виконай завдання письмово.

- Запиши в зошиті 
7 квітня
Домашня робота
- Прочитай текст (с. 125, впр. 3). Добери до нього заголовок (запиши). 
- Назви зачин і основну частину тексту.
- Спиши текст. Допиши кінцівку (це може бути окличне речення).

Читання
Тема. Маленькими кроками до великих перемог. За Дженніфер Мур-Маллінос "Я все зможу".
Гра «Об'єднай предмети»



— Які риси характеру розвиває спорт? 
— Що дає футбол? Які здібності потрібно розвивати футболістам?
— Що дає гімнастика? Які здібності потрібно розвивати гімнастам?
— Що дає баскетбол? Які здібності потрібно розвивати баскетболістам?

— Які риси характеру повинні мати тенісисти?
1. Робота зі словами (с. 115).

- Прочитай правильно слова.


Пандус — пологий в'їзд, що замінює сходи.
2. Прочитай оповідання за Дженніфер Мур-Маллінос "Я все зможу!" с. 115-116
3. - Хто головний герой твору?
- Я можу помилитися, але, здається, хлопчик був наполегливим?
- Чому хлопчикові було складно дружити з дітьми?
- До яких почуттів вас спонукало прочитане оповідання?
- Які риси характеру виявилися у хлопчика?
- Що можна порадити дітям, яким не притаманна наполегливість?
4. - Прочитай текст ще декілька разів.
5. - Підготуй відповіді на запитання с. 116-117


Математика
Тема. Вивчаємо назви компонентів і результатів дій множення та ділення.
1. Запиши в зошиті
7 квітня
Домашня робота
- Виконай завдання 1 (підручник, с. 110)
2. Переглянь відео. Ознайомся з назвами компонентів та результату дії множення.
- Виконай завдання 2 (підручник с. 110) усно.
3. Компоненти та результат дії ділення називають так
4. Прочитай рівності з назвами компонентів і результату дії.
- Завдання 4 (підручник с. 110)
5. Задача 5.
- Записати тільки розв'язання. Обернену задачу не потрібно.
6. Завдання 6 (письмово)
- Вирази на множення та ділення запиши за зразком.
Зразок
16𑁦 6 = 16+16+16+16+16+16= 96
33:11 = 3    33-11-11-11=0
                          3 рази
Вивчи назви компонентів та результатів дій множення та ділення.

Фізична культура
Завдання та поради від Анастасії Валеріївни 
Блог

Дякую за роботу.
Відпочивай. Гарного тобі дня











7 коментарів: