Дистанційне навчання 3 клас

Як працювати з інтерактивними робочими аркушами

1. Перейти за посиланням.
2. Виконати завдання.
3.
4. 
5. 
6. 
7. 
8. 

Я пропоную такі цікаві завдання
Космонавти - математики 1 (порівняння записуй словами "більше", "менше" або "дорівнює")

Космонавти - математики 2 
(порівняння записуй словами "більше", "менше" або "дорівнює")
https://www.liveworksheets.com/2-tz1154903jm 

Утвори прислів'я 2

Утвори прислів'я

Дерево прислів'їв - дії в межах 100

Дерево прислів'їв 1

Математика з Леопольдом 1

Математика з Леопольдом 2


Доброю підмогою у вивченні таблиці множення
і тренуванні стануть 
Їх зібрано багато, виберіть на свій смак. Кожна плитка на цій дошці - посилання на тренажер, таблицю множення чи гру на множення.
Успіхів!
Задоволення від результатів!

Субота 23.10.2021
1. Українська мова
2. Англійська мова
3. Математика
4. Фізична культура
5. Образотворче мистецтво

Математика
Запрошую 23.10 на ZOOM зустріч о 13.00
Идентифікатор конференції: 417 507 5171
Код доступа: 56123
Тема. Знайомимось із рівнянням. Розв’язування рівнянь способом добору.
- Сьогодні на тебе чекає цікаве відкриття ще одного алгебраїчного поняття, яке у подальшому шкільному житті, майже до 11 класу, буде широко застосовуватися тобою, в тому числі й для розв’язування сюжетних математичних задач.
1. Попрацюй з презентацією, виконуй заплановані завдання.


2. Виконай завдання в зошиті №№ 72, 74 (всі вирази).
3. Повтори таблицю множення. Інтерактивне завдання.


Українська мова
Тема. Навчаюся розпізнавати звертання, правильно вживати їх.
1. Запиши в зошиті:
23 жовтня
Домашня робота
2. Познайомся з новим словниковим словом
 
3. Переглянь відео, виконуй заплановані завдання. Ти вже знаєш, за потреби, став відео на паузу.
4. Повтори правило.


Англійська мова
Завдання та рекомендації від Тетяни Дмитрівни
Блог

Фізична культура
Завдання та рекомендації від Анастасії Валеріївни

Образотворче мистецтво
Тема. Малювання осіннього пейзажу у техніці монотипії. 
1. Монотипія - це графічна техніка. У перекладі з грецької мови монотипія - один відбиток. Малюнок наноситься спочатку на рівну і гладку поверхню, а потім він відбивається на іншу поверхню. І скільки б відбитків ми не робили, кожен раз це буде новий, неповторний відбиток. Те, що закарбувалося можна залишити в такому ж вигляді, а можна доповнити новими деталями. Для виконання малюнків у техніці монотипія можна використовувати гуашеві, акварельні, акрилові, олійні та інші фарби. Фарба наноситься на поверхню так само різними інструментами: пензлем, валиком, тампоном... Поверхня, на яку наноситься фарба, щоб зробити потім відбиток може бути: папір, картон, пластмасова дошка, скло, металева пластина і т.д.
2. Переглянь відео. 

3. Намалюй осінній пейзаж у техніці монотипія.
4. Фото роботи вишли на Viber.




 Середа 13.10.2021



Шановні  батьки і дорогі мої учні!
ВИСТАВКУ Ваших робіт 

можете переглянути на сторінці 


Математика
Запрошую 13.10 на ZOOM зустріч о 13.00
Идентифікатор конференції: 417 507 5171
Код доступа: 56123
Тема. Повторюємо геометричні фігури на площині. Поняття «периметр многокутника».
- Предмети, які нас оточують мають таку властивість, як форма. Якщо не зважати на інші властивості предметів, то їх образами є геометричні фігури. Сьогодні повторимо все, що тобі відомо про геометричні фігури.
1.  Попрацюй усно - підручник, с. 52, завдання 1, 2, 3.
- Чи можна продовжити промінь СК праворуч, ліворуч? Поясни відповідь. (завдання 1)
Чи можна продовжити промінь СА праворуч, ліворуч? Поясни відповідь. (завдання 1)
- Виміряй довжину відрізків (завдання 2).
2. Запиши в зошиті
13 жовтня
Домашня робота
- Виконай завдання 1, с. 54 (письмово - в 2 стовпчики).
- Виконай завдання 2, с. 54 (усно)
3. Попрацюй усно - підручник, с. 52, завдання 3, с. 53, завдання 5, 6, 7.
4. Продовжуй працювати в зошиті - завдання 3, 4 (записуй в 1 стовпчик).
5. Згадай, що таке периметр. Знайди периметр трикутника зі сторонами 4 см, 6 см і 9 см (усно).
6. Виконай інтерактивне завдання, повтори табличні випадки множення та ділення.


Літературне читання
Запрошую 13.10 на ZOOM зустріч о 14.00
Идентифікатор конференції: 417 507 5171
Код доступа: 56123
Тема. Народна пісня – душа народу. Вступ до розділу, українські народні пісні «Я – лисичка, я – сестричка» (слухання), «Ой хвалилася та берізонька».
1. Попрацюй з презентацією. Виконуй завдання. 
2. Прочитай матеріал підручника с. 30-31, виконай завдання після тексту "Ой хвалилася та берізонька".

Англійська мова
Завдання та рекомендації від Тетяни Дмитрівни

Музичне мистецтво
Завдання та рекомендації від Тетяни Євгенівни
Блог

Українська мова
Тема. Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Розпізнаю види речень за метою висловлювання та інто­нацією.   
1. Запиши в зошиті:
13 жовтня
Домашня робота
(познач Сл. р.) - запиши словникові слова (2 нових слова, 3 - раніше вивчених).  
2.  - Які ознаки речення ти знаєш?
- Повтори, якими бувають речення за метою висловлювання.
- "Збери " речення. Запиши їх в зошит.
Барліг, готує, ведмідь, зимівлі, для.
Вулицю, місцях, в, переходь, дозволених.
Садку, у, малина, росте, чи.
- Вправа1, с. 34. Прочитай уважно вірш. Знайди в тексті розповідні, питальні та спонукальні речення. Прочитай їх з відповідною інтонацією. Випиши спонукальні речення. 
- Вимови їх із підсилювальною інтонацією. Якими стануть ці речення? А який знак треба поставити в кінці таких речень?
- Вивчи правило с. 35.
- Виконай вправу 2, с. 35.
3. - Перевір себе. Пройди тест.

                                   


Вівторок 12.10.2021


Українська мова
Віолета Олександрівна запрошує 12.10 на ZOOM зустріч о 13.00
Підключитися до конференції
Идентифікатор конференції: 878 484 8620
Код доступа: 123456
Тема. Урок розвитку зв'язного мовлення. Художній опис зайця (за світлиною).
1. Попрацюй з презентацією, виконуй завдання в зошиті з розвитку мовлення.

2. Перевір текст, за потреби виправи помилки.

Фізична культура
Анастасія Валеріївна запрошує 12.10 на ZOOM зустріч о 14.00
Идентифікатор конференції: 472 310 3625
Код доступа: 00000

Я досліджую світ
Віолета Олександрівна запрошує 12.10 на ZOOM зустріч о 14.30
Идентифікатор конференції: 878 484 8620
Код доступа: 123456
Тема. Як провести спостереження. Вправляння у складанні плану спостереження.
1. Попрацюй з презентацією. Виконуй завдання. 
2. Прочитай матеріал підручника с. 66-69. Дай відповіді на всі запитання.

Математика
Тема. Знайомимось із табличною формою короткого запису задачі.
Ти вже маєш певний досвід у розв’язуванні складених задач. Але досіти зустрічався із задачами, ситуації яких описано однозначно, однією групою ключових слів. Отже, ключовими словами можуть бути слова, що розкривають ситуацію задачі (було — пішли — залишилось; біло — купили — стало), а можуть бути ключовими словами об’єкти задачі (дівчатка — хлопчики). Сьогодні ти познайомишся із задачами, в яких ситуація розгортається на декількох рівнях і можна виділити дві групи ключових слів: і «було — прийшли — стало», і «дівчатка — хлопчики». Щоб навчитися виділяти ключові слова в таких задачах, записувати їх коротко, сьогодні на уроці ти маєш бути дуже уважним (-ою) і працювати сумлінно.
1. - Згадай відповідні правила і знайди невідомий компонент дії (підручник - с. 50, №1). Працюй усно.
2. Переглянь відео, познайомся, як записувати задачі коротко у вигляді таблиці. Виконуй завдання. (підручник - задача №2, с. 50. Першу задачу опрацюй усно, другу - запиши в зошит тільки розв'язання та відповідь).
Запис у зошиті:
 12 жовтня
Домашня робота
Задача
Розв'язання
3. Повтори раніше вивчений матеріал. Виконай завдання 3, с. 51 та завдання 5, с. 51. Запиши в зошит виконання.
4. Попрацюй у великому зошиті: №60.
5. Повтори табличні випадки множення та ділення (у вільну хвилинку).
Онлайн-тренажер ТУТ

Дизайн і технології 
Тема. Комбінована аплікація. Виготовлення аплікації «Мамонтенятко Монті» з паперу та ниток.   
1. Переглянь презентацію.  
                   
2. Виготов комбіновану аплікацію "Мамонтенятко Монті".
3. Фото роботи вишли на Viber.


Дякую за старанну роботу!
Чудового дня!

Понеділок 11.10.2021

Англійська мова
Тетяна Дмитрівна запрошує 11.10 на ZOOM зустріч о

Математика
Віолета Олександрівна запрошує 11.10 на ZOOM зустріч о 15.00
Ідентифікатор конференції: 878 484 8620
Код доступу: 123456
Тема. Досліджуємо задачі на знаходження частки.
1. Попрацюй усно - п., с. 48, № 1. 
- Скільки морквин узяв господар?
Скільки часника узяв господар?
- По скільки овочів можна узяти, щоб в отриманих пучках їх було порівну?
2. Задача 2, с. 48 
- Прочитай задачу.
- Перекажи задачу. 
- Повтори умову. Назви запитання. Виділіть числові дані задачі. Яке число є шуканим? 
- Про що йдеться в задачі? Виділи ключові слова. 
- Добери до задачі короткий запис. Поясни свій вибір.
- Запиши в зошиті:
11 жовтня
Домашня робота
Задача
Розв'язання
- Запиши розв'язання задачі окремими діями з поясненням.
3. Задання 5, с. 49
- Порівняй вирази. Запиши виконання завдання в зошит.
4. Завдання 6, с. 49 
- Склади план виконання завдання, де треба дізнатись, периметр якого многокутника більший і на скільки. 
- Згадай

5. Завдання 4, с. 49
6. Повтори табличні випадки множення та ділення (у вільну хвилинку).

Українська мова
Тема. Розпізнаю речення за його основними ознаками.
1. Запиши в зошиті:
11 жовтня
Домашня робота
(познач Сл. р.) - запиши словникові слова (2 нових слова, 3 - раніше вивчених).
2. Згадай, що ти знаєш про речення.
3. Переглянь відеоурок, згадай, які є речення за метою висловлювання.

4. Виконай вправу 1 с. 32. Запиши утворений текст. Після кожного речення став відповідний знак.
5. Попрацюй усно впр.2, с. 32.
6. Виконай впр. 6, стр. 33. Згадай, як будували схеми речень в 1 класі. 
Слова зображатимуться лініями. Лінії бувають звичайного розміру, короткі (позначають “короткі” слова: і, до, з, в і т.д.) і лінії “з бортиком”, що позначають перше слово в реченні і імена людей, клички тварин, назви міст і т. д. (власні назви). У побудові схеми речення є ПРАВИЛА:
– Кожному слову відповідає одне позначення. Тобто ліній повинно бути стільки ж, скільки і слів у реченні.
– Перше слово в схемі завжди позначається лінією “з бортиком”.
– Будь-яке слово, яке пишеться з великої літери всередині речення, в схемі позначається лінією «з бортиком».
– В кінці схеми обов’язково ставиться розділовий знак.
– Розділові знаки всередині речення також записуються.

Літературне читання
Тема. Світ на дотик. З журналу «Малятко» «Азбука, що завоювала світ». 
1. Прочитай самостійно
2. "Азбука, що завоювала світ"
- Зроби прогноз, про що, на твою думку, буде цей текст?
- Послухай текст. 
- Які слова були незрозумілі? Узнай значення цих слів.
3. - Прочитай текст (п., с. 28-29) самостійно декілька разів, виконай завдання після тексту.
4. - Перевір себе. Пройди тест.
5. Творче завдання "Я - дослідник" с. 29 (за бажанням).

Я досліджую світ
Тема. Як досягти мети.
1. Переглять відео.
- Назви складові мети.
- Які складові успіху запам'ятав (-ла). Як ти їх зрозумів (-ла)?
2. Опрацюй матеріал підручника с. 61-62.
3. Виконай завдання в зошиті с. 28-29.

Заповни форму самооцінювання

Я вірю всі завдання ти виконаєш.
Ти робиш впевнені кроки вперед!

Немає коментарів:

Дописати коментар