Дистанційне навчання 14.02 - 18.02


П'ятниця 18.02.2022
1. Англійська мова
2. Українська мова
3. Математика
4. Фізична культура
5. Образотворче мистецтво

Математика
Запрошую 18.02 на ZOOM зустріч о 13.30
Ідентифікатор конференції: 417 507 5171
Код доступа: 56123
Тема. Використовуємо прийом послідовного множення і ділення. Сполучний закон множення.
1. Переглянь відео, виконай хвилинку каліграфйї, математичний диктант.

2. Трохи відпочить та продовжуй працювати далі.Уважно слухай, як оформлювати роботу:
- завдання 1 - запиши в зошит;
- завдання 2, 3 - усно;
- нагадаю: завдання 5, 6 - міркуєш усно, в зошит записуєш тільки відповідь.
- завдання 8 - обернені задачі складаєш та розв'язуєш усно.

3. Виконай завдання № 44 в робочому зошиті (за бажанням, виконай всі варіанти).
4. Повтори, як оформлювати інтерактивні робочі аркуші (перейди за посиланням).
Виконай завдання (перейди за посиланням). Відправ завдання для перевірки.
Я знаю, що ти добре попрацював (-ла)

Українська мова
Запрошую 18.02 на ZOOM зустріч о 14.30
Підключитися до конференції
Ідентифікатор конференції: 417 507 5171
Код доступа: 56123
Тема. Навчаюся творити слова за допомогою суфіксів. Добір спільнокореневих слів.
1. Підготуй робочий зошит та підручник с. 96.
2. В зошиті запиши:
18 лютого
Класна робота
- Виконай словникову роботу (запиши вивчені словникові слова, які розпочинаються буквами в та д).
3. Передивись відео. Пригадай правила по темі "Будова слова". Зверни увагу на роль суфіксів у слові та значення суфіксів.

4. Виконай у зошиті вправи 7-10 із підручника письмово:
Вправа 7 - Доберіть і запишіть по три слова з кожним із цих суфіксів. Позначте суфікси.
Нагадаю, 
Вправа 8 - Від поданих слів утвори назви професій за допомогою суфіксів. Утворені слова запиши, познач суфікси.
Вправа 9 - До слів зима, мороз доберіть і запишіть спільнокореневі слова, які відповідали б на такі питання: що?, який?, шо робити? Поясніть, як утворилися записані слова.
Вправа 10 - Уявіть себе в ролі редакторів (редакторок). Прочитайте текст. Недоречно вжиті слова замініть на такі, що відповідають змісту тексту. Утворений текст запиши. Познач суфікси у замінених словах.
Дякую за роботу! Я впевнена твоя робота гарна!

Англійська мова
Блог Тетяни Дмитрівни

Фізична культура

Образотворче мистецтво
Тема. Дива природи Півночі. Повторення про роль контрасту у живописі. Малювання північного сяйва аквареллю.
1. Переглянь відео про найчудовіше диво природи - полярне сяйво.
- Дивовижне північне сяйво Лапландії
2. Намалюй північне сяйво аквареллю.
Як намалювати північне сяйво аквареллю поетапно?
   За допомогою акварельних фарб зобразити північне сіяння простіше, ніж іншими методами. Адже вони дозволяють зробити найбільш плавний перехід між квітами та домогтися потрібних відтінків. Далі - як намалювати північне сяйво аквареллю. 
Етапи:
· робота буде проводитися на чорному або темно-синьому аркуші паперу;
· плавними рухами, не відриваючи руки від малюнка, намалювати основним кольором (синім, блакитним або синім) лінії північного сяйва;
· таким же чином поступово додати інші кольори для північного сяйва (жовтий, зелений, червоний, білий), і бажано, щоб перехід між відтінками був плавним - для цього фарбу на стиках можна більш рясно розбавляти водою;
· розтушувати сумішшю основного кольору з білим краєм північного сяйва.   
Робота може бути такою.
3. Фото роботи прикріпи на дошку Padlet (перейди за посиланням)
   https://padlet.com/klassno2022/ysfd6345mqnyqliz                                          


На сьогодні це всі завдання
Дякую за чудову роботу



Четвер 17.02.2022
1. Розвиток продуктивного мислення
2. Інформатика
3. Літературне читання
4. Математика
5. Фізична культура
6. Я досліджую світ

Інформатика
Оксана Миколаївна запрошує на ZOOM зустріч 17.02 на 13.30
Ідентифікатор конференції: 738 3911 7992
Код доступа: 0X6vPr

Фізична культура
Анастасія Валеріївна запрошує на ZOOM зустріч 17.02 на 14.30
Ідентифікатор конференції: 472 310 3625
Код доступа: 00000

Розвиток продуктивного мислення


Математика
Тема. Вивчаємо одиницю вимірювання маси: 1 грам, 1 тонна.
1. Переглянь навчальне відео. Виконай заплановані завдання. Пам'ятай, в разі потреби, зупиняй відео.
- до задачі 6, с. 40 обернені задачі склади та розв'яжи усно;
- завдання 7, с. 40, розв'яжи усно.

2. Попрацюй в робочому зошиті: № 43 (за бажанням виконай обидва варіанти).
3. Перевір себе. Пройди тест ("Всеосвіта", особистий кабінет, вкладка "Тести").

Літературне читання
Тема. Байка на­вчає, на розум навертає. Байка. Езоп «Пастух-жартівник».
1. Переглянь відео, згадай, що таке байка.
2. Відскануй QRкод (с. 98) та послухай байку Езопа "Пастух-жартівник". (або перейди за посиланням).
3. Дай відловіді на запитання.
- Яку подію описано в байці?
- Які людські вади в ній висміюють?
- Вислови своє ставлення до головного персонажа.
- Яку мораль висловлено в байці?
4. Перевір себе. Пройди тест ("Всеосвіта", особистий кабінет, вкладка "Тести").


Я досліджую світ
Тема. Як оберігати дихальну систему. Практична робота. Дослідження свого дихан­ня.
1. Повтори матеріал про дихальну систему. переглянь відео.
2. Попрацюй з презентацією. Виконай заплановані завдання. Виконай роботу і в зошиті.

3. Навчись робити дихальну гімнастику.

4. Опрацюй матеріал підручника с. 28-30.


На сьогодні це всі завдання
Дякую за гарну роботу
Хай щастить



Середа 16.02.2022
1. Українська мова
2. Англійська мова
3. Математика
4. Музичне мистецтво
5. Літературне читання

Англійська мова
Тетяна Дмитрівна запрошує на ZOOM зустріч 16.02 на 13.00
Ідентифікатор конференції: 560 658 9801
Код доступа: 784727

Літературне читання
Запрошую 16.02 на ZOOM зустріч о 14.00
Ідентифікатор конференції: 417 507 5171
Код доступа: 56123
Тема. Вступ до розділу «Читаю байку для науки». У лиху годину пізнаєш вірну людину. Езоп «Двоє прияте­лів і ведмідь».
1. Щоб дізнатися тему сьогоднішнього уроку прочитай акровірш
Брав спочатку олівець
А вже потім папірець,
Йосип текст цей записав,
Коли віршики складав.
А який це твір? Впізнав?
- Дійсно, розпочинаємо знайомство з найдавнішим літературним жанром - ба́йки.
2. - Прочитай  в підручнику (с. 98), що називають байкою, що таке мораль байки. Кого називають байкаре́м?
3. Переглянь відео - послухай байку Езопа "Двоє приятелів і ведмідь".

4. Словникова робота
Вкупі —разом.
Вгледів - роздивився.
Скрута - небезпека, тяжка хвилина, біда.
Невдовзі - незабаром, через деякий час.
Нажаханий - наляканий.
Бурмило - жартівливе прозвисько ведмедя.
Оговтався - прийшов до тями, заспокоївся.
Візьметься - щось буде робити.
Самісінький - один.
Має слушність - правий, має рацію.
Затамував подих - завмер, перестав дихати.
Дати відсіч - відбити напад, захистити себе.
Марна справа — даремно, немає сенсу, не треба цього робити.

5. Прочитай текст байки с. 98-100. Виконай завдання після тексту.
6. Робота з фразеологізмами. Підібрати до фразеологізмів окремі епізоди байки. Пояснити свій вибір.
· фортуна усміхнулася;
· як сніг на голову; 
· брати ноги на плечі;
· ні живий, ні мертвий;
7. Перевір себе. Пройди тест ("Всеосвіта", особистий кабінет, вкладка "Тести").

Музичне мистецтво
Тетяна Євгенівна запрошує на ZOOM зустріч 16.02 на 15.00
Ідентифікатор конференції: 812 6170 1244
Код доступа: Ljc0bE

Математика
Тема. Вивчаємо одиницю вимірювання довжини: 1 кілометр. Заміна іменованих чисел.
1. Переглянь навчальне відео. Виконуй заплановані завдання. До задачі 7, с. 38 запиши розв'язання та відповідь. Обернені задачі склади усно.
2. Виконай № 42 в робочому зошиті.
3. Перевір себе.

Українська мова
Тема. Ознайомлення із суфіксом як значущою частиною слова. Навчаюся визначати суфікс у словах.
Навчальні матеріали до уроку розміщено на освітньому порталі "Всеосвіта" (особистий кабінет, вкладка "Уроки").


На сьогодні це всі завдання
Дякую за старання
Гарного дня



Вівторок 15.02.2022
1. Українська мова
2. Математика
3. Фізична культура
4. Я досліджую світ
5. Дизайн та технології

Українська мова
Запрошую 15.02 на ZOOM зустріч о 13.30
Ідентифікатор конференції: 417 507 5171
Код доступа: 56123
Тема. Навчаюся переносити слова з апострофом. Утворення слів за допомогою префіксів.
1. Попрацюй з презентацією. Виконай заплановані завдання.

2. Виконай вправу 12, с. 93.
3. Перевір себе. Пройди тест  ("Всеосвіта", особистий кабінет, вкладка "Тести").

Я досліджую світ
Запрошую 15.02 на ZOOM зустріч о 14.30
Ідентифікатор конференції: 417 507 5171
Код доступа: 56123
Тема. Які органи утворюють дихальну систему.
1. Переглянь навчальне відео.
2.Дізнайся! Яке значення має дихальна система.
3. Опрацюй с.26 - 27 підручника.
4. Розглянь на с. 27 будову дихальної системи. Вивчи назви органів дихальної ситеми. Прослідкуй за рухом повітря по органах дихання.
5. Перевір себе, чи правильно запам'ятав (-ла) будову дихальної ситеми.

6. Проведи спостереження. Поклади руки на груди під час вдиху. Глибоко вдихни. Що ти помітив (-ла)? А тепер видихни.
Що відбувається, коли повітря покидає легені?
7. Виконай завдання в зошиті: №№ 1, 2, 3 на с. 11, №№ 6, 8  на с. 12.

Математика
Тема. Знайомимось із задачами на знаходження четвертого про­порційного. Множення і ділення круглих чисел.
1. Математична розминка.
Потренуйся знаходити значення виразів способом укрупнення розрядних одиниць.
2. Переглянь відеоурок. Уважно слухай, які задачі потрібно записувати в зошит. До задач таблиці креслити не потрібно.

3. В робочому зошиті № 40 (3 задача - заповни таблицю (у відео є підказка), схему та аналіз задачі). Розв'язання запиши у робочому зошиті під таблицею (в маленький зошит не треба записувати). Оціни свою роботу.

Фізична культура
Блог Анастасії Валеріївни

Дизайн та технології
Тема. Створення орнаменту з різних
матеріалів «Морозиво - ріжок».
1. Переглянь відео "Морозиво. Зроблено в україні" та дізнайся, як виготовляють найулюбленіший десерт і дітей, і дорослих.

2. Повтори правила роботи з клеєм та ножицями.
3. Пропоную виготовити цікаву підвіску-іграшку. Таким морозивом можна прикрасити свято. Його також можна подарувати друзям, адже воно не тане. 
4. Фото роботи прикріпи на дошку Padlet (перейди за посиланням)


На сьогодні це всі завдання
Дякую за старання

 


Понеділок 14.02.2022
1. Англійська мова
2. Українська мова
3. Математика
4. Літературне читання
5. Я досліджую світ

Англійська мова
Тетяна Дмитрівна запрошує на ZOOM зустріч 14.02 на 13.30
Ідентифікатор конференції: 560 658 9801
Код доступа: 784727

Математика
Запрошую 14.02 на ZOOM зустріч о 14.30
Підключитися до конференції
Ідентифікатор конференції: 
417 507 5171
Код доступа: 56123

Тема. Множимо і ділимо круглі числа, використовуючи прийом укрупнення розрядних одиниць. 

1. Математична розминка. Виконай арифметичні дії (усно).
2. Порівняй числа (виконай завдання 2, с. 33 - письмово).
3. Знайди значення виразів (завдання 4, с. 33, запиши 2 будь-які стовпчики).
5. (усно)
6. Виконай в робочому зошиті № 36 (використовуй пам'ятки с. 34 підручника).
7. Розв'яжи задачу 3, підручник с. 33. Обернені задачі - усно. Якщо виникають труднощі, використовуй відео.


Літературне читання
Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Легенди рідного краю».
1. Згадай, що таке легенда
2. Перевір себе . Виконай тест "Легенди рідного краю" ("Всеосвіта", особистий кабінет, вкладка "Тести").
3.*** Творче завдання: намалювати ілюстрацію до однієї з легенд.
Фото роботи прикріпи на дошці Padlet (перейди за посиланням)
4. Для допитливих. Переглянь відео "Дніпро і Десна" (легенда).

Багато цікавих легенд на каналі Арт Відео

Українська мова
Тема. Навчаюся писати слова з апострофом після префіксів.
1. Повтори раніше вивчений матеріал.
2. Запиши в зошиті
14 лютого
Класна робота
3. Познайомся з новим словом із словничка.
4. Переглянь відео, виконай заплановані завдання. За потреби, став відео на паузу.
5. Виконай впр. 6, с. 92 (користуйся алгоритмом)

Я досліджую світ
Тема. Як берегти і зміцнювати серце.
1. Переглянь відео.
2. Прочитай матеріал підручника (с. 25 "Як зміцнювати серце?" - с. 26).
3. Виконай завдання в зошиті (с. 9, №4, 5, с. 10, № 6,7).
4. Перевір себе.


На сьогодні це всі завдання
Дякую за чудову роботу
Гарного дня



Немає коментарів:

Дописати коментар